Malawi 840l jaké ryby?

Obecná diskuze o malawi akvaristice!

Moderátor: Team AkvaMalawi

Malawi 840l jaké ryby?

Příspěvekod Subar » 26 led 2015, 19:08

Dobrý den,

Akvárium mám už hodně roků. Posledních 8 roků jsem měl pár rejnoky, kteří bohužel na podzim zemřeli. Nějak nemám sílu znovu jít do rejnoků, navic děti a manželka chtějí akvárko "s barevnýma rybičkama co plavou".

Akvarium má rozměry 200x60x70 (d x h x v), externí filtr Fluval FX5, osvětlení 2x LED 38W a 4x trubice T8 39W, topení 300 W, UV lampa. Akvárium mám 18 dní napuštěné a pomalinku nastává čas na rybičky.

Jsem rozhodnut pro Malawi,ale vůbec se nemůžu rozhodnou jakou rybí osádku? Chtěl bych asi víc druhů v menším počtu ryb. Klidně i vzácnější druhy.
Otázka je, které druhy se spolu snáší, které se nesnáší, které koupit ve větším množství, které v páru, kolik celkově ryb do takového akvária? Můžete mi prosím poradit? V Malawi jsem uplný začátečník


Moc díky
Subar
uživatel webu
 
Příspěvky: 4
Registrován: 26 led 2015, 18:32
Kolik let děláte akvaristiku?: 25

Re: Malawi 840l jaké ryby?

Příspěvekod miran » 26 led 2015, 19:48

Akvárium je napuštěné tak je třeba zajet filtr a pak dát ryby.Myslíš na to,že?
Jinak do takové nádrže můžeš zvolit větší Protomelase,Eclectochromise,Dimidiochromise,Aulonocary,pokud chceš vyloženě jen barvu a nebudeš třeba dále šířit odchovy tak tam můžeš dát různé druhy mbun a máš lepší barvu než plasma TV :5:
Jinak chovat malawi v menším počtu v takové nádrži končí po čase špatně.12-15ks od druhu
miran
přispívatel
 
Příspěvky: 170
Obrázky: 27
Registrován: 21 led 2013, 13:05
Kolik let děláte akvaristiku?: 30

Re: Malawi 840l jaké ryby?

Příspěvekod Subar » 26 led 2015, 20:16

To, že je potřeba zajet filtr to vím, akvarium už mám několik roků, vodu pravidelně testuji a ryby chci dát klidně až za dva měsíce, ale v Malawi jsem uplnej začátečník.
Odchovům se nebráním, ale určitě ne abych je někde šíříl. Jinak počtům 12-15 ks možná i víc se nebráním.