miga.cz

Diskuze o akva obchodech, burzách, časopisech, literatuře a jiném!

Moderátor: Team AkvaMalawi

Příspěvekod brova » 04 zář 2007, 08:32

:( Podobnou zkušenost s touto firmou má i můj kámoš......objednal si u nich kance smaragdové a už je to 2 roky a nic :evil:
Uživatelský avatar
brova
akvamalawi člen
 
Příspěvky: 1816
Obrázky: 101
Registrován: 22 srp 2007, 17:59
Bydliště: Praha

Příspěvekod supina » 04 zář 2007, 17:02

Já jsem si ten písek nakonec u nich objednal. Bylo to 22. 8. , takže asi mám teď spoustu času, než dorazí... :lol:
supina
častý přispívatel
 
Příspěvky: 244
Registrován: 01 bře 2006, 19:24
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvekod honzax » 05 zář 2007, 07:37

já u nich objednával krmení od tropicalu, mimojiné i spirulinu forte minulý týden, včera přišel mail že zboží bude dnes odesláno tak jsem zvědavý co přijde. Jinak jde o třetí objednávku u nich a celkem bez problémů. Jen jednou jsem čekal měsíc.
honzax
uživatel webu
 
Příspěvky: 18
Registrován: 13 pro 2006, 09:05

spokojenost

Příspěvekod mklimes » 05 zář 2007, 10:14

Bral jsem u nic nejake cerpadla, material, chemii, testy, externi filtr a jinoiu techniku, docela komplikovana objednavka, do tudne bylo vse doma a komunikace OK, jasne, neni to tak dokonale, jako kdyz si objednam veci do compu, online vidim, jak mi je davaj do bedny a druhy den je dovezou i k nam na vesnici, kdyz si je nedam poslat do kanclu do Prahy, ale ryby nejsou procesory a obecne eShopy mimo pocitace fungujou pomalejc = tenhle je na danou kartegotii myslim OK a ceny techniky maj suverenne nejnizsi, jake se daji sehnat... na HW a krmeni budu rozhodne pouzivat

Re ryby, to da rozum, ze se tezko drzi na sklade a stejne bych radsi kupoval od chovatele ne od obchodnika, radsi od nekoho s kym pokecam, neco o tom vi a nejlepe osobne, ale jak tu nekdo psal ani tady nemusi byt problem, proste bych jim napsal co chci a kdy a dal jim 14 dni na sehnani, to by se mohlo povest..

M
mklimes
uživatel webu
 
Příspěvky: 77
Registrován: 28 srp 2007, 15:56

Příspěvekod supina » 10 zář 2007, 19:49

Dneska je to devatenáctý den od objednání- stále nic... :shock:
supina
častý přispívatel
 
Příspěvky: 244
Registrován: 01 bře 2006, 19:24
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvekod mklimes » 10 zář 2007, 20:33

supina píše:Dneska je to devatenáctý den od objednání- stále nic... :shock:


No a proc jim nenapises, u techle amaterskych hobby shopu pouzivam jednoduchou taktiku, do objednavky napisu vzkaz, aby mi dali vedet den expedice = vetsinou pak pisi prubezne, co se deje, pokud ne, ozvu se sam, v extremnim pripade i zavolam, ale to vetsinou neni nutne, krome nejakych totalnich odvazu a obskurnich zalezitosti ... u Migy me od druheho dne informovali kazdy den pravidelne, co se deje, tvarilo se to jako automaticka zprava, ale bylo to evidentne rucne dopsane, a do tydne jsem vse mel... objednat a cekat nemusi vzdy fungovat, ale aktivniho spotrebitele se asi vsichnio boji, obcas nekdo zkusi takovy ten trik "v eShopu mame na sklade, ale to neni pravda a mezitim se zmenily ceny, buide to stat o 30 procent vic"... staci zminit COI a publikaci na Internetu a je to doma za puvodni cenu a v rekordnim trerminu..

Ono provozovat takovy amatersky eShop s malym obratem musi byt asi makacka, ale proc si za par tisic neporidi evidenci skladu, zasob, cen atd.... holt na to si budeme muset jeste pockat, ale Miga je podle me = na Internetu kupuju vse od pocitacu, pres sekacky a pneumatiky az po jidlo, ktere jinak v Cesku neni = docela v norme (ve svem oboru) .. a ceny ma vetsinou nejnizsi, pokud chcete lepsi servis, muzete jit do drazsiho, ale vetsinou to ani tam za moc nestoji..
mklimes
uživatel webu
 
Příspěvky: 77
Registrován: 28 srp 2007, 15:56

Příspěvekod supina » 10 zář 2007, 22:26

Jo taky jsem už uvažoval, že jim napíšu. Ale nijak vzlášť na ten písek nespěchám,takže možná ještě počkám, jestli se ozvou. Spíš jsem chtěl ostatním přiblížit, jak "pracujou".
supina
častý přispívatel
 
Příspěvky: 244
Registrován: 01 bře 2006, 19:24
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvekod supina » 19 zář 2007, 17:05

Tak v pondělí večer jsem jim poslal e-mail s dotazem, v jakým stavu je moje objednávka. Ráno přišla odpověď : "ve stavu odesláno", no a dneska mám písek doma... :!: :!: :!: :lol:
Protože nechci otvírat nové téma, chtěl bych se zeptat těch, kdo ho mají (myslím že např. Ruda, A+I, Wladys), jestli ho mám nějak vypékat nebo spařovat, jako říční ? Jo , jedná se o korálový písek extra jemný. Dík.
supina
častý přispívatel
 
Příspěvky: 244
Registrován: 01 bře 2006, 19:24
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvekod wladys » 19 zář 2007, 19:57

Jelikož v něm byl nějaký binec tak sem ho jen propláchl nic víc. :o
Uživatelský avatar
wladys
akvamalawi člen
 
Příspěvky: 3419
Obrázky: 198
Registrován: 02 kvě 2005, 15:01
Bydliště: Opava
Kolik let děláte akvaristiku?: 0

Příspěvekod flyer » 20 zář 2007, 08:53

Objednal jsem jeden den kolem poledne, druhý den přišel email s tím, že část zboží je k vyzvednutí a část bude třetí den odpoledne. Ještě tentýž den v noci přišel opět email s tím že je objednávka kompletní a připravena k vyzvednutí. Část objednávaného zboží byla skladem a část na objednání.

Vše proběhlo bez problému - tedy plná spokojenost
flyer
uživatel webu
 
Příspěvky: 26
Registrován: 10 srp 2007, 09:11

PředchozíDalší

Zpět na Akva Obchod

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků