Vadná spára u 300l akva?

Diskuze o akvaristické technice, příslušenství a veškerém zařízení!

Moderátor: Team AkvaMalawi

Vadná spára u 300l akva?

Příspěvekod Cerdik » 14 úno 2012, 18:25

ahoj,
omluvám se, že zakládám nové téma, ale nedá mi to spát. Před týdnem jsem si koupil ve sklorexu akva (120*50*50, 8mm sklo, 2x podélná výstuha). Věnoval jsem se výrobě pozadí a akva jsem napustil až včera. Po napuštění jsem zjistil, že jeden spoj je takový nějaký "divný". Nafotil jsem, zavolal do sklorexu s tím, že zasílám i foto, aby se mi někdo vyjádřil. Po pár hodinách volá techik s tím, že je staticky vše v pořádku, že je to jen "pamět silikonu", která vzniká při lepení. Navíc to prý časem zmizí....
Je tu někdo, kdo stím má zkušenosti? Přemýšlím, že bych pro jistotu nalepil příčný kant. Nebo jim to mám hodit na hlavu a chtít výměnu?

Díky

Obrázek
Uživatelský avatar
Cerdik
přispívatel
 
Příspěvky: 108
Obrázky: 14
Registrován: 12 úno 2012, 13:16

Příspěvekod mandy » 14 úno 2012, 18:30

měl jsem na akva od sklorexu to samé u rozměru 150x60x60 ,akva je staré asi 5let a vše drží bez nějakých problémů a ani se nezdá,že by to nějak pracovalo,asi bych to neřešil :o
Uživatelský avatar
mandy
častý přispívatel
 
Příspěvky: 279
Obrázky: 112
Registrován: 03 říj 2008, 07:49

Příspěvekod Cerdik » 14 úno 2012, 18:53

Ok, to jsem si myslel :), navíc když se podíváte, tak je ten problém vedle spáry skla. Tam kde je nalepen silikon do "rohu". Tak sna vědí co dělají? :D
Uživatelský avatar
Cerdik
přispívatel
 
Příspěvky: 108
Obrázky: 14
Registrován: 12 úno 2012, 13:16

Příspěvekod mandy » 14 úno 2012, 19:00

určitě já to akva prodal známému a ty bublinky nemění tvar a vše je ok mám těch bublinek pár i na své 816l a firma mi na to dala i záruku,že se stím nemá co stát
Uživatelský avatar
mandy
častý přispívatel
 
Příspěvky: 279
Obrázky: 112
Registrován: 03 říj 2008, 07:49

Příspěvekod hr » 15 úno 2012, 09:01

A to já bych to zase řešil .Je směšné jak se někteří čeští prodejci stále nechtějí naučit že mají dělat to co chce zákazník a ne jim říct to je dobrý atd.
Prostě když si koupím nové auto a bude nějaká vada třeba na laku, tak mi ho prodejce buď vymění, nebo vrátí peníze a ne že řekne "to je dobrý nebo já vám to přelepím samolepkou s logem firmy" :lol: .
Zaplatil jsi za akvárium a jestli se to prodejci nezdá, tak mu to aqo dones a řekni že pokud to nespraví, tak chceš peníze zpět a uvidíš tu ochotu.
nemůžeš se přece spoléhat na to že ti řekne že ti na to dá dva, nebo tři roky záruku.Kdyby si to aqo v budoucnu prodával a kupující tohle uvidí, tak ho to jistě bude odrazovat a budit nedůvěru ke spoji, stejně jako u tebe.
Hele prostě a jednoduše ty bublinky tam nemají co dělat a ty máš plné právo to reklamovat.
Ten kdo to lepil to bude muset z nejnětší pravděpodobností odřezat a přelepit a čím víc bude mít takových reklamací, tím pořadněji to v budoucnu bude dělat.
Jestliže budeme neustále prodejcům přikyvovat na jejich "to je dobrý", tak to bude stát pořád za *cenzura* :!:
Ať se daří.
hr
častý přispívatel
 
Příspěvky: 459
Obrázky: 14
Registrován: 02 pro 2009, 13:32

Příspěvekod melanochromis1975 » 15 úno 2012, 13:27

radex píše:A to já bych to zase řešil .Je směšné jak se někteří čeští prodejci stále nechtějí naučit že mají dělat to co chce zákazník a ne jim říct to je dobrý atd.
Prostě když si koupím nové auto a bude nějaká vada třeba na laku, tak mi ho prodejce buď vymění, nebo vrátí peníze a ne že řekne "to je dobrý nebo já vám to přelepím samolepkou s logem firmy" :lol: .
Zaplatil jsi za akvárium a jestli se to prodejci nezdá, tak mu to aqo dones a řekni že pokud to nespraví, tak chceš peníze zpět a uvidíš tu ochotu.
nemůžeš se přece spoléhat na to že ti řekne že ti na to dá dva, nebo tři roky záruku.Kdyby si to aqo v budoucnu prodával a kupující tohle uvidí, tak ho to jistě bude odrazovat a budit nedůvěru ke spoji, stejně jako u tebe.
Hele prostě a jednoduše ty bublinky tam nemají co dělat a ty máš plné právo to reklamovat.
Ten kdo to lepil to bude muset z nejnětší pravděpodobností odřezat a přelepit a čím víc bude mít takových reklamací, tím pořadněji to v budoucnu bude dělat.
Jestliže budeme neustále prodejcům přikyvovat na jejich "to je dobrý", tak to bude stát pořád za *cenzura* :!:
Ať se daří.


Mas pravdu.
Uživatelský avatar
melanochromis1975
častý přispívatel
 
Příspěvky: 261
Obrázky: 23
Registrován: 23 dub 2009, 18:43
Bydliště: London
Kolik let děláte akvaristiku?: 0

Aqua

Příspěvekod Matthes » 15 úno 2012, 15:33

Jestli to teda nevadí a je to jen "estetická vada" měli by ti jako solidní prodejci dát třeba jen slevu z původní ceny.
V opačném případě vyměnit zboží za nové či dále odstoupení od smlouvy. Prekérní situace :roll:
Uživatelský avatar
Matthes
akvamalawi člen
 
Příspěvky: 735
Obrázky: 104
Registrován: 17 úno 2009, 18:55
Bydliště: Havířov
Kolik let děláte akvaristiku?: 0

Příspěvekod Cerdik » 15 úno 2012, 15:36

Tak jsem napsal ještě jeden email do sklorexu (slušně jsem požádal o výměnu hlavně z estetického hlediska). Ochotně mi nabídli nový kus :D . Akorát je to cesta navíc :), naštěstí tam ještě neco potřebuju, tak to zase tak nebolí. (Nejlepší je, že na mě žena nadávala, "proč to zbytečne napouštím to akvárko, škoda vody!!!")
Uživatelský avatar
Cerdik
přispívatel
 
Příspěvky: 108
Obrázky: 14
Registrován: 12 úno 2012, 13:16

Aqua

Příspěvekod Matthes » 15 úno 2012, 15:57

:lol: no alespoň budeš v noci v klidu spát :o
Uživatelský avatar
Matthes
akvamalawi člen
 
Příspěvky: 735
Obrázky: 104
Registrován: 17 úno 2009, 18:55
Bydliště: Havířov
Kolik let děláte akvaristiku?: 0

Příspěvekod Cerdik » 15 úno 2012, 17:08

jojo, už jsem si i sehnal příčnej kant :), ale stejne nalepim na novej pro sichr.
Uživatelský avatar
Cerdik
přispívatel
 
Příspěvky: 108
Obrázky: 14
Registrován: 12 úno 2012, 13:16

Další

Zpět na Akva Technika

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron