Budou se křížit???

Obecná diskuze o tanganické akvaristice!

Moderátor: Team AkvaMalawi

Budou se křížit???

Příspěvekod memeo » 06 srp 2008, 19:26

Mám ještě jeden dotázek a odborníky přes Tropheusy.
Jak velké je riziko křížení Tropheus Bemba a Tropheus sp. red Kachese?
Uživatelský avatar
memeo
akvamalawi člen
 
Příspěvky: 1288
Obrázky: 50
Registrován: 13 lis 2005, 21:38
Bydliště: Uhlířské Janovice,okr.Kutná Hora

Příspěvekod Ondra » 06 srp 2008, 21:03

To ti nestačím já? Asi jsem dle tebe malý odborník... :(
Ryby se nebudou křížit, mám Ilangi s Bembama a není žádnej problém, ani náznak křížení....
Uživatelský avatar
Ondra
častý přispívatel
 
Příspěvky: 378
Obrázky: 6
Registrován: 02 črc 2007, 17:17
Bydliště: Lelekovice

Příspěvekod memeo » 06 srp 2008, 21:24

Neříkám,že nejsi odborník.......ale víš jak to je.......jistota je jistota. :o
Uživatelský avatar
memeo
akvamalawi člen
 
Příspěvky: 1288
Obrázky: 50
Registrován: 13 lis 2005, 21:38
Bydliště: Uhlířské Janovice,okr.Kutná Hora

Příspěvekod Fido » 07 srp 2008, 08:21

Mám pocit, že momentálně máš ty skupiny zvlášť, osobně bych je nespojoval.
Fido
přispívatel
 
Příspěvky: 137
Obrázky: 28
Registrován: 17 úno 2006, 16:42
Bydliště: Brno, Vysočina

Příspěvekod Pavel V » 11 srp 2008, 11:59

Můj laický názor je takový, křížit se nebudou. Protože pokud má samice v akváriu příslušného samce, barva pruhy atd.... nevybere si jiného! Neudělá to proto že její genetický kód je natolik silný že přemoci jej je pro ni obtížné. Viz články o dvou vytírajcích se samicích v akva bez samce téhož druhu. Jsem si jist že k náhodnému křížení dojít může, ale je spíše raritou( a to i v prostředí jezer, kde je samice třeba vyhnána z hejna a cestou narazí na samce podobného barevného ražení). V případě tvém memeo drž se názoru ktrý mi prezentuješ, máš pěstírnu a v ní ryby samostatně. tudíž každý kdo tě navštíví si je jist.

Jak píšu v úvodu je to můj soukromý názor nikomu jeje nevnucuji ale rád se nechám přesvědčit o opaku. :wink: